Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010

Η αργοπορημένη εμφάνιση και η εμμονή με τον Σάκη Ρουβά!

Ευδιάθετη και ελαφρώς καθυστερημένη εμφανίστηκε στο πλατό της εκπομπής το πρωί της Πέμπτης, -λόγω «βαφής μαλλιών», όπως είπε-, η παρουσιάστρια του «Καφέ», Ελένη Μενεγάκη. Επιπλέον, στη ροή της εκπομπής, η Ελένη δε δίστασε να αφήσει και υπονοούμενα, όταν κοιτάζοντας με νάζι την κάμερα ζήτησε να ακούσει τη νέα επιτυχία του Σάκη Ρουβά «Εμένα Θες»!


«Δεν μπορώ να τρέχω πια! Έχω μεγάλο κομμωτή όμως! Σε τρεισίμισι λεπτά με χτένισε! Είναι η πρώτη φορά στη ζωή μου που πήγα 7.30 το πρωί να βάψω μαλλί! Αίσχος! Δύσκολα πράγματα. Άντε από αύριο ο καθένας μας σπίτι του, γιατί δεν γίνεται αλλιώς. Τι πράγμα κι αυτό!», είπε η Ελένη γελώντας μπαίνοντας λαχανιασμένη στο πλατό του studio Pro.

Στη συνέχεια της εκπομπής, η παρουσιάστρια εξέφρασε με ενθουσιασμό την επιθυμία της να ακούσει το νέο τραγούδι του Σάκη Ρουβά («Θέλω να ακούσω Ρουβά…»), ενώ κοιτάζοντας παιχνιδιάρικα προς το φακό είπε: «"Εμένα Θες"… πώς να το κάνουμε τώρα; Τέλος! Βάλτε μου τονΣάκη τώρα!». Έπειτα, ζήτησε να ακούσει το κομμάτι και δεύτερη φορά, λέγοντας: «Θα ήθελα να ξανακούσω τον Σάκη. Πολύ μου αρέσει το τραγούδι του και μ' αρέσει και να τον βλέπω! Σας πειράζει;». Όταν μάλιστα ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος απόρησε λέγοντας «Μα πόσες φορές επιτέλους θα ακούσουμε τον Σάκη;», η διάσημη παρουσιάστρια του απάντησε, «Αν έχω χρόνο θα τον ξανακούσω! Μ' αρέσει!».

( Πηγή : Υupi.gr )