Τετάρτη 18 Αυγούστου 2010

Φαίδωνας Κεφαλέας :επιβεβαιώνει την παραμονή του στο πάνελ της εκπομπής «Καφές με την Ελένη»

Ο Φαίδωνας Κεφαλέας επιβεβαιώνει την παραμονή του στο πάνελ της εκπομπής «Καφές με την Ελένη» και δηλώνει πως έχει άψογη συνεργασία με την παρουσιάστρια. Δεν θέλει να κρίνει το δίδυμο Σκορδά-Λιάγκα που θα βρίσκεται από την νέα σεζόν απέναντι τους
.Όταν είδε για πρώτη φορά τον εαυτό του την τηλεόραση αντέδρασε όπως λέει: «Ένοιωσα φοβερή έκπληξη όταν με είδα για πρώτη φορά. Δεν είχα ονειρευτεί ποτέ να είμαι στην τηλεόραση και με θεωρώ πολύ τυχερό που βρέθηκα με μια παρουσιάστρια σαν την Ελένη Μενεγάκη, που είναι η βασίλισσα της πρωινής ζώνης».
 Από την πρώτη στιγμή που τον είδε τον συμβούλευσε να είναι ο εαυτός του. Όσο αφορά την περίοδο χωρισμού της παρουσιάστριας ο Φαίδωνας παραδέχεται πως ήταν μία πολύ ευαίσθητη περίοδος για την Ελένη και πως όλοι ήταν στο πλευρό της και τώρα πως είναι πολύ καλύτερα. Δεν ασχολείται με τα Μέσα που έκριναν την παρουσιάστρια και το μόνο που θέλει είναι να είναι καλά η Ελένη. 
Ενώ θεωρεί την Ρούλα Κορομηλά πρώτη διδάξασα και ότι βοηθάει πολύ τα νέα παιδιά και πως είναι μαγκιά της που επέστρεψε στην τηλεόραση. Όσο για την προσωπική του ζωή, του αρέσει πολύ να φλερτάρει και έχει απατήσει όταν ήταν στα 18 αλλά ένιωθε τύψεις και το είπε και θεωρεί πως δεν θα το ξανακάνει. 
Για το αν είναι ερωτευμένος αυτή την περίοδο δηλώνει: «Έχω να ερωτευτώ δυνατά εδώ και ενάμιση χρόνο. Είμαι μόνος μου , αλλά περνάω καλά, γιατί έχω τους φίλους μου. Έχω να κάνω σοβαρή σχέση παραπάνω από χρόνο και μου λείπει» ενώ το πιο ακραίο πράγμα που έχει να κάνει για έναν μεγάλο έρωτα λέει: «Έχω στηθεί στη μία το βράδυ έξω από το μπαλκόνι της, με φωτοβολίδες και βεγγαλικά, ζητώντας γονατιστός να με συγχωρέσει. Το αστείο είναι ότι βγήκαν οι γείτονες και μου έλεγαν μπράβο, ενώ εκείνη δεν εμφανίστηκε. Δεν την ξαναείδα ποτέ».


Πηγή:OK