Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

Δήμητρα Δάρδα: “H Eλένη Μενεγάκη μου πλήρωνε τους λογαριασμούς”

Μια από τις πιο αγαπημένες συνεργάτιδες της Ελένης Μενέγακη υπήρξε η Δήμητρα Δάρδα, που ήταν υπεύθυνη καλεσμένων στον “Πρωινό καφέ” για οχτώ χρόνια. Η σχέση τους, όπως την εξιστορεί η ίδια βασίστηκε σε όσα έζησαν μαζί:
“Η Ελένη ήταν η χαρά της ζωής και μία σπουδαία φίλη. Μπορεί και η σπουδαιότερη. Στο σπίτι μου έχω μια φωτογραφία σε σημείο που πάντα να την βλέπω, όπου κι αν βρίσκομαι στον χώρο. Το σπίτι μου είχε καταστραφεί από τον μεγάλο σεισμό. Η Ελένη έδωσε όλα τα λεφτά όχι μόνο για να νοικιάσω άλλο σπίτι αλλά και για όλο του τον εξοπλισμό. Και μετά; Ερχόταν σπίτι μου, έκανε πως κοιμάται και ξεκουράζεται κι άρπαζε τους λογαριασμούς από την πόρτα του ψυγείου και τους πλήρωνε, χωρίς να μου πει τίποτα”.


Πηγή: People