Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

Γιάννης Αϊβάζης : «Προτιμώ την Ελένη Μενεγάκη»

Στην εκπομπή «Πολύ Μπλα Μπλα» μίλησε ο Γιάννης Αϊβάζης για τη μάχη της πρωινής ζώνης, εξηγώντας τους λόγους για τους οποίους προτιμά να βλέπει την Ελένη Μενεγάκη.


«Είμαι φαν της Ελένης». Χωρίς να θέλω να προσβάλω τους υπόλοιπους, τη Φαίη, το   Γιώργο ή τα παιδιά (σ.σ. τον Γιώργο Καραμέρο και τον Σπύρο Χαριτάτο), εμένα προσωπικά μου αρέσει η αλήθεια. Να δω τη γυναίκα της διπλανής πόρτας να μαγειρεύει, να γελάει, έτσι απλά» είπε ο 34ρονος ηθοποιός. «Δεν θα μπορούσα να πω ότι ένα αντρικό δίδυμο θα μπορούσε να με τραβήξει εμένα προσωπικά για να δω κάτι που αφορά άκρως γυναικεία πράγματα. Από την άλλη, στο Mega έγινε πολύ καλή δουλειά φέτος, η Φαίη είναι πάρα πολύ καλή, ο Γιώργος… τι να πω. Δεν μπορώ να εκφράσω γνώμη. Εγώ τον Γιώργο τον έχω συνηθίσει σαν κάτι άλλο. Για φανταστείτε εμένα παραδείγματος χάρη να έχω άποψη για τη χαλάουα».

Όσο για τους λόγους για τους οποίους θεωρεί ότι η Ελένη Μενεγάκη έχασε την πρώτη θέση της ζώνης: «Δεν παίζεις μόνος σου, έχεις ανταγωνισμό. (…)Ίσως βγήκαν ανταγωνιστικές εκπομπές που κάνουν εξίσου καλή δουλειά μετά από τόσα χρόνια. Ίσως η μυστική συνταγή δεν είναι πια μυστική» είπε, προσθέτοντας πως «τόσα χρόνια καριέρας δεν ακυρώνονται από δύο τηλεοπτικές χρονιές» 

( Πηγή : Yupi.gr )