Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2011

Ο Kim μιλάει αποκλειστικά στο blog μας !

Ο Kim , το νέο ανερχόμενο ταλέντο ,που γνωρίζει τεράστια επιτυχία μετά από την συνεργασία του με τους Master Tempo στο τραγούδι "Υπάρχουνε Στιγμές" , βρέθηκε πρόσφατα καλεσμένος στην εκπομπή ''Καφές με την Ελένη" .

Τι εντύπωση του άφησε η Ελένη και πως ένιωσε ο ίδιος κατά την διάρκεια της εκπομπής ; Ο Kim μιλάει αποκλειστικά στο blog μας και μας λέει τις εντυπώσεις του :




" Αρχικά θέλω να αναφέρω ότι υπήρξε φανταστική οργάνωση ! Πραγματικά έχω δει και άλλες εκπομπές εντός και εκτός Ελλάδας και είναι πολύ υποδεέστερες στο θέμα ! Γενικά υπήρχε ένα πολύ ευχάριστο και φιλικό κλίμα που με βοήθησε εμένα προσωπικά να αποβάλω το άγχος μου και να είμαι όσο πιο άνετος μπορούσα για την περίσταση.

 Η Ελένη έχει ένα φοβερό team που σε συνδυασμό μαζί της , 
προσφέρουν τέλεια παρέα και θετική ενέργεια. Είναι πάρα πολύ φιλική και ευχάριστη ! 
Επιπλέον θέλω να αναφέρω ότι μου έκανε τεράστια εντύπωση ότι η Ελένη καθορίζει όλο το πρόγραμμα εκείνη και κάνει αυτό που θέλει 
χωρίς να της λένε που να πάει ή τι να κάνει με τους καλεσμένους της. Αυτό είναι φανταστικό και πάρα πολύ δύσκολο παρά τα πολλά χρόνια εμπειρίας που κουβαλάει !


Αυτό που μπορώ να πω ότι θα μου μείνει ως ανάμνηση είναι φυσικά η ίδια η Ελένη ( είναι πολύ όμορφη ) και γενικά όλη η θετική ενέργεια και η τρομερά καλή και ευχάριστη συμπεριφορά και από την Ελένη αλλά και από όλο το team της εκπομπής "


(Ευχαριστούμε θερμά τον Kim που μίλησε στο blog μας και του ευχόμαστε κάθε επιτυχία στα επόμενα του βήματα ! )