Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

Ο Νίκος Μουρατίδης μιλάει στο blog μας για την Ελένη Μενεγάκη !!

Ο Νίκος Μουρατίδης , ένας άνθρωπος με μεγάλη εμπειρία , γνώσεις και σπουδαίες συνεργασίες στο ενεργητικό του , μας κάνει την μεγάλη τιμή να μιλήσει στο blog μας και να πει την δικιά του άποψη για την Ελένη Μενεγάκη .







Είναι ένας άνθρωπος που ότι και να γράψουμε θα είναι λίγο μπροστά στο τεράστιο βιογραφικό του . (Μπορείτε να μάθετε περισσότερες πληροφορίες στα προσωπικά του site http://www.nikosmouratidis.gr και http://www.ekdoseistetragono.gr/)
Ειλικρινής , αυθόρμητος , ευαίσθητος και πάντα πρόθυμος να βοηθήσει τους νέους ανθρώπους κάτι για το οποίο τον ευχαριστούμε θερμά  . 

Διαβάστε την συνέντευξη :

  1.  Ποια η γνώμη σας για την Ελένη Μενεγάκη και την πορεία της όλα αυτά τα χρόνια;
Θα ξεκινήσω λέγοντας ότι όποτε μου τηλεφωνούν από την εκπομπή της Ελένης πηγαίνω αμέσως. Θεωρώ ότι είναι μια αξιοπρεπής πρωινή εκπομπή με πολλά και ενδιαφέροντα θέματα, τόσο life style και καλλιτεχνικά όσο και όλα όσα ενδιαφέρουν κυρίως τις γυναίκες. Η Ελένη έχει μια άνεση και μια σιγουριά, λάμπει και είναι πολύ χαριτωμένη. Όσο για τις αφελείς ερωτήσεις της, ε… έχουν μείνει στην ιστορία.

  1. Τι θα θέλατε να αλλάξει η Ελένη στην εκπομπή;
Πραγματικά έχω πολλές ιδέες για μια πρωινή εκπομπή και μάλιστα με παρουσιάστρια την Ελένη, αλλά δεν θα ήθελα να σας τις πω εδώ. Κυκλοφορούν και «κλέφτες» ιδεών [γέλια]… το γνωστό clopyright!!!!

  1.  Θα θέλατε να την δείτε να παρουσιάζει κάτι διαφορετικό εκτός από το πρωινό;
Ό,τι έχει παρουσιάσει, από καλλιστεία μέχρι φιλανθρωπικούς Μαραθώνιους, τα έχει βγάλει καταπληκτικά εις πέρας. Νομίζω ότι θα μπορούσε να παρουσιάζει και εβδομαδιαίο show, αλλά από την στιγμή που δεν το κάνει, μάλλον κάτι ξέρει. Την θεωρώ πολύ έξυπνη και προσεκτική στα τηλεοπτικά της βήματα. Θα την δούμε σε άλλο ρόλο όταν αποφασίσει ότι το πρωινό της έδωσε ότι είχε να της δώσει και του έδωσε ότι είχε να του δώσει.

    Φωτογραφία από το προσωπικό αρχείο του Νίκου Μουρατίδη
  1. Να μας περιγράψετε με λίγα λόγια, αν υπάρχει , κάποιο χαρακτηριστικό περιστατικό που να έμεινε στην μνήμη σας μετά από κάποια συνάντηση σας με την Ελένη;
Δεν θα ξεχάσω ποτέ, στο Fame story 3 που περνούσα πολύ δυσάρεστα και μου έκαναν διάφορες ίντριγκες πίσω απ’ την πλάτη μου, η Ελένη με είχε καλεσμένο στην εκπομπή και μετά μου είπε: «Μην φύγεις, έλα στο καμαρίνι που σε θέλω». Με έβαλε κάτω λοιπόν και μου είπε: «Πρόσεχε σου κάνουν αυτό κι’ αυτό, οι τάδε και οι τάδε σε υπονομεύουν και προσπαθούν να χαλάσουν την εικόνα σου, πρόσεχε να μην κάνεις εκείνο κι’ εκείνο, και να συνεχίσεις να είσαι αληθινός. Έτσι σε θέλει ο κόσμος».

  1. Κάτι άλλο που να σας «δένει»;
Δεν θα ξεχάσω επίσης, όταν είχε πρωτοπάει στον Alpha,  με ήθελαν από το κανάλι να πάω στην κριτική επιτροπή του Dream Show και εγώ αρνιόμουν. Με κάλεσε λοιπόν στην εκπομπή και μου την είχε «στημένη». Μου έβγαλε τον Αντρέα Μικρούτσικο τηλεφωνικά στον αέρα και μου έκανε την πρόταση και μετά με ανέβασε στο καμαρίνι όπου με περίμενε ο Γιάννης Λάτσιος [ήταν στον Alpha τότε] να μου οριστικοποιήσει την πρόταση συνεργασίας. Και πήγα. Τι να έκανα; [γέλια]

Ευχαριστούμε και πάλι θερμά τον Νίκο Μουρατίδη για την τιμή που μας έκανε και του ευχόμαστε ότι καλύτερο στα επόμενα του βήματα !