Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

Ο Γιώργος Παπαδόπουλος μιλάει στο blog μας για την Ελένη Μενεγάκη !!


O Γιώργος Παπαδόπουλος ,
που τα τελευταία χρόνια έχει ξεχωρίσει στην ελληνική δισκογραφία, μέσα από την καταπληκτική του φωνή,
το μεγάλο του ταλέντο στην μουσική και σε συνδυασμό με τον εξαιρετικό του χαρακτήρα , μας κάνει σήμερα την μεγάλη τιμή να μιλήσει στο blog μας και να μας πει την δικιά του άποψη για την Ελένη Μενεγάκη :



Διαβάστε την συνέντευξη :

Ποια η γνώμη σας για την Ελένη Μενεγάκη και την πορεία της όλα αυτά τα χρόνια;
 
Την Ελένη την παρακολουθώ από μικρό παιδί απ' την Κύπρο, 
την παρακολουθείς και σου  φτιάχνει τη διάθεση, έχει αυτή την αμεσότητα με τους τηλεθεατές και σε παρασύρει μαζί της  χαλαρά και πάντα ευδιάθετα. 

Τι θα θέλατε να αλλάξει η Ελένη στην εκπομπή και αν θα θέλατε
να την δείτε να παρουσιάζει κάτι διαφορετικό εκτός από το πρωινό ;
         
Δε νομίζω ότι θα ήθελα να αλλάξει κάτι στη δομή της εκπομπής της,
16 χρόνια τώρα οι  τηλεθεατές την αγαπούν και την παρακολουθούν γιατί κάνει αυτό που κάνει πολύ καλά. Σίγουρα, θα ήθελα να την δω να παρουσιάζει και κάτι διαφορετικό, πιστεύω ότι έχει την          
τηλεοπτική εμπειρία να παρουσιάσει και να χειριστεί τα πάντα.

Να μας περιγράψετε με λίγα λόγια, αν υπάρχει , κάποιο χαρακτηριστικό περιστατικό 
που να έμεινε στην μνήμη σας μετά από κάποια συνάντηση σας με την Ελένη;

Καταρχήν, θέλω να σας πω ότι κάλεσε πρώτη φορά στην εκπομπή της τον Οκτώβριο του 2008, λίγους μήνες μετά την κυκλοφορία του πρώτου μου τραγουδιού, και μου συμπεριφέρθηκε απίστευτα καλά, μου έδωσε χρόνο, και στο τέλος της εκπομπής έμεινε στο πλατό μαζί μου και μου μιλούσε αρκετή ώρα και μου έδωσε κάποιες συμβουλές και την ευχαριστώ πολύ γι' αυτό, πρώτη φορά το λέω αυτό. Κάθε φορά που πάω καλεσμένος περνάω υπέροχα. Παρουσίασα για πρώτη φορά στην εκπομπή της το "Μαζί μου σε θέλω" και όιπως καταλαβαίνεις μου έφερε γούρι. 

Μια ευχή που θα θέλατε να δώσετε στην Ελένη για την καινούρια τηλεοπτική περίοδο ! 

Εύχομαι να της πάνε όλα πολύ καλά και όπως τα θέλει , επιθυμεί και τα ονειρεύεται ή ίδια.


Ευχαριστούμε θερμά τον Γιώργο Παπαδόπουλο για την τιμή που μας έκανε και του ευχόμαστε ότι καλύτερο στα επόμενα του βήματα ! 
Ακούστε εδώ το ολοκαίνουριο τραγούδι που ερμηνεύει ο Γιώργος Παπαδόπουλος με τίτλο "Όλα στο κόκκινο".  Η μουσική είναι του ίδιου και οι στίχοι του Κυριάκου Ντούμου.