Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2011

" Όλη η αλήθεια πίσω από τις κάμερες! " ... από την Ζωή Καρασουλτάνη


Η Ελένη Μενεγάκη είναι ένα πολυσυζητημένο πρόσωπο όσο λίγα σε αυτή τη μικρή χώρα που λέγεται Ελλάδα, για να μη πω το πιο πολυσυζητημένο και φανώ υπερβολική. Κατά καιρούς έχω ακούσει διάφορα για τον χαρακτήρα της, για το αν είναι όντως τόσο γλυκιά και καλοσυνάτη όσο φαίνεται μπροστά από τις κάμερες ή αν έχει μάθει να παίζει το παιχνίδι της δημοσιότητας με απόλυτη μαεστρία που ακόμη και μετά από τόσα χρόνια τηλεοπτικής πορείας καταφέρνει ακόμα να μας ξεγελά. Ήμουν αντικειμενική! Δεν πίστευα κανέναν!!! Δεν μπορούσα και δεν ήθελα να δεχτώ ότι πίσω από αυτό το αγγελικό πρόσωπο κρύβεται μια διαβολεμένη ψυχή.


Για εμένα η Ελένη είναι φίλη μου. Η σχέση μας μετράει 16 ολόκληρα χρόνια. Ξεκίνησε από τα νηπιακά μου χρόνια και συνεχίζει μέχρι τα ακαδημαϊκά που διανύω τώρα. Το ξέρω, ακούγεται περίεργο, αλλά η αμεσότητα και η ζωντάνια που μετέδιδε αυτή η γυναίκα επί 16 χρόνια κάθε πρωί και τώρα πλέον μεσημέρι δεν σου αφήνουν άλλα περιθώρια. Σε όποια ηλικιακή κατηγορία και αν ανήκεις την Ελένη τη νιώθεις σαν να είναι δικός σου άνθρωπος. Και πώς να μη τη νιώθω φίλη μου αφού μαζί της έχω γελάσει, έχω ξεκαρδιστεί για την ακρίβεια από τα γέλια, έχω χορτάσει, έχω αδυνατίσει, έχω ταξιδέψει σε μέρη όμορφα, σε μέρη ιστορικά, που ίσως να μη καταφέρω ποτέ να επισκεφτώ, έχω μάθει, έχω “συζητήσει” με αμέτρητους αξιόλογους ανθρώπους! Από λαμπερά τηλεοπτικά ονόματα μέχρι γιατρούς, επιστήμονες, ακόμη και ανθρώπους της καθημερινότητας. Αυτή η γυναίκα έχει την ικανότητα να τους διαχειρίζεται  ή όπως θα το λέγαμε πιο απλά να τους «κουμαντάρει» όλους έτσι όπως πρέπει. Οι καλεσμένοι της πάντα νιώθουν άνετα δίπλα της, αφού ξέρουν ότι η Ελένη δεν θα τους φέρει ποτέ σε δύσκολη θέση. Κι αυτή την αληθινή επαφή και την εμπιστοσύνη εγώ την έβλεπα, άλλοι πάλι όχι. Τελικά ποιος έχει δίκιο; Τι ισχύει στην πραγματικότητα;

Έφτασε η μέρα να το διαπιστώσω. Το ήθελα πολύ και τελικά κατάφερα να βρεθώ στο πλατό της εκπομπής «Ελένη» (πλέον). Από το άγχος μου μήπως αργήσω έφτασα μισή ώρα πριν ξεκινήσει η εκπομπή. Με υποδέχτηκε η Σοφία, η κοπέλα με την οποία επικοινώνησα για να ενημερώσω ότι θα τους επισκεφτώ. Χαμογελαστή και ευγενέστατη με οδήγησε στο πλατό και μου προσέφερε θέση, ώστε να παρακολουθήσω την εκπομπή με άνεση. Μάλιστα, με συμβούλευσε να μην μιλήσω στην Ελένη κατά τη διάρκεια της εκπομπής, ώστε να μην την αποσυντονίσω. Κατανοώντας απόλυτα το επιχείρημά της, συμφώνησα αμέσως. Μπήκε μέσα στο πλατό 7-8 λεπτά πριν ξεκινήσει η εκπομπή. Δεν θα αναφερθώ εκτενώς στο πόσο όμορφη είναι από κοντά γιατί δεν θα μου φτάσουν οι λέξεις και θα καταντήσω κουραστική. Πάντως αυτό το πλάσμα λάμπει!!! Εντάξει, σταματώ εδώ! Χαλαρή και ευδιάθετη, συζήτησε για λίγο με τους συνεργάτες της, ώσπου ο αυστηρός floor manager Γιώργος Ασημινάκης φώναξε ότι απομένουν μόνο 15”για την έναρξη και η Ελένη σαν καλή μαθήτρια κάθισε στη θέση της. Αυτό ήταν… «Γεια σας, καλησπέρα!» είπε χαμογελαστή η Ελένη και η εκπομπή ξεκίνησε… Κοίταζα ψιλοχαμένη γύρω, ήθελα να προλάβω να τα παρατηρήσω όλα, αλλά δεν πρόλαβα. Αυτό το κορίτσι διεκδικεί και κερδίζει τη ματιά σου πανηγυρικά.



Πάμε break! Η Ελένη παραμένει στη θέση της, νοιάζεται για τους συνεργάτες της, συζητά μαζί τους θέματα εκτός εκπομπής, τους αφηγείται στιγμές της καθημερινότητας της. Είναι κοντά τους. Κι εκείνη τη στιγμή πιάνει το μάτι της ένα κορίτσι που καθόταν δίπλα στον συμπαθητικότατο και ευγενέστατο dj της εκπομπής Δημήτρη Μουτσούλα. Και με ρωτά με ένα απίστευτο νάζι: «Εσύ ποια είσαι;» Με φώναξε κοντά της και αυτή ήταν η έναρξη της γνωριμίας μας…! Με ρώτησε τα πάντα. Ευτυχώς, γιατί είχα χάσει τα λόγια μου και δεν θα κατάφερνα να αρθρώσω κουβέντα μόνη μου. Ενημέρωσε τους πάντες να με προσέχουν. Α, δεν έχω κανένα απολύτως παράπονο. Μέχρι και από τα πεντανόστιμα ψωμάκια που είχε φτιάξει εκείνη την ημέρα ο Βασίλης Καλλίδης μου προσέφεραν. Επίσης, να προσθέσω ότι κανείς δεν μένει νηστικός σε αυτή την εκπομπή, αφού ο μοναδικός Βασίλης φροντίζει να ετοιμάσει αρκετή ποσότητα, ώστε να φύγουν όλοι με γεμάτο στομάχι. 

Όλοι ευγενικοί, χαμογελαστοί και ευχάριστοι, κανείς δεν πέρασε από μπροστά μου δίχως να με χαιρετήσει. Μάταια έψαχνα να βρω κάτι αρνητικό για να δώσω δίκιο σε όλους αυτούς τους κακοήθεις που μου γέμιζαν το μυαλό με αμφιβολίες. Τελικά είχα δίκιο ΕΓΩ! Yes! Από κοντά βλέπεις μια γερά δεμένη ομάδα που όταν πρέπει κάνουν την πλάκα τους και τον χαβαλέ τους και όταν τα πράγματα είναι σοβαρά ο καθένας στέκεται στη θέση του με σοβαρότητα και υπευθυνότητα. Κι αν περιμένετε να σας πω ότι αντιλήφθηκα κάποιο καβγαδάκι μεταξύ των συναδέλφων της, λυπάμαι που θα σας απογοητεύσω, αλλά πρόκειται για μια ομάδα που δένει με αρμονία παρά τις διαφορετικές ηλικίες και τους μοναδικούς χαρακτήρες του καθένα. Αυτή η παρέα είναι σαν ένα παζλ που κάθε κομμάτι του «κουμπώνει» με το άλλο και το αποτέλεσμα είναι μια πανέμορφη εικόνα. Και τι να πρωτοπώ για το new entry της παρέας, Άλεξ Κάβδα τον οποίο θεωρώ ότι είναι ο άσσος στο μανίκι της Ελένης!!! Χωρίς να θέλω, βέβαια, να υποτιμήσω τον Αλέξανρο Μωρέλλα, τον Πέτρο Δεμερτζή και τη Σοφία Χουντάση (να με συγχωρήσουν για τον ενικό αλλά μπαίνουν καθημερινά στο σπίτι μου, είναι δύσκολο να τους αποστασιοποιώ διατηρώντας τον πληθυντικό αριθμό), οι οποίοι είναι αξιολογότατοι στη δουλειά τους, συμπαθέστατοι και όσο περνάει ο καιρός τόσο περισσότερο μπαίνουν στο τηλεοπτικό κλίμα και «λύνονται». Όμως ο Άλεξ, κατά τη γνώμη μου, έχει κάτι το ιδιαίτερο, είναι μια τηλεοπτική φιγούρα πασπαρτού. Στέκεται αξιοπρεπώς σε κάθε είδους απαίτηση της εκπομπής δίνοντας με ένα μαγικό τρόπο το δικό του ύφος! Κατάφερε να αφήσει από πολύ νωρίς το στίγμα του στην εκπομπή. Ένας άνθρωπος γλυκός, άμεσος, αυθόρμητος, χωρίς κόμπλεξ και δίψα για επιφανειακή τηλεοπτική δόξα, όπως πολλοί ανερχόμενοι συνάδελφοί του, προσγειωμένος… μπορώ να πω πολλά ακόμη! Αυτό το παιδί έχει την ικανότητα να σε κερδίζει!



Στα διαλείμματα η Ελένη δεν άφηνε από τα χέρια της το tablet στέλνοντας τα φιλιά της στους followers της στο twitter. Ήταν κι αυτό μέσα στις εκπλήξεις που μας επεφύλασσε η Ελένη μας για τη φετινή σεζόν. Έχει γίνει techno expert, όπως την αποκαλώ εγώ! Ας είναι καλά ο δάσκαλός της, Άλεξ! Και ξαφνικά έρχεται η ερώτηση «κορυφή»: «Γρηγόρη, τι λέγαμε πριν πάμε για διαφημίσεις; Δεν θυμάμαι..». Αφαιρέθηκε το κορίτσι! Φυσικά, απευθυνόταν στον αγαπημένο της Γρηγόρη Γκουντάρα, ο οποίος πιστός φίλος και συνεργάτης τόσα χρόνια αμέσως έσπευσε να της δώσει την απάντηση. Αυτή η γυναίκα ενώ δείχνει και είναι τρομερά δυναμική, καταφέρνει να δημιουργεί στους γύρω της την ανάγκη να της φερθούν με στοργή, ζεστασιά και τρυφερότητα όπως σε ένα μικρό παιδί. Σαφώς, δεν μπορώ να μην αναφερθώ στην τέλεια φιλοξενία που παρέχει στους καλεσμένους της. Τη συγκεκριμένη ημέρα καλεσμένη στην εκπομπή ήταν η ανεπανάληπτη Ελισάβετ Κωνσταντινίδου. Έκανε, αμέσως αισθητή την παρουσία της στο πλατό, αφού μπήκε απρόσμενα κατά τη διάρκεια ενός διαφημιστικού διαλείμματος με φωνές, γέλια και μια σειρά από ξεκαρδιστικές ατάκες. Χείμαρρος!! Αφού τα είπανε όσο προλάβανε εμφανώς χαρούμενες και οι δυο για τη συνάντησή τους, λίγα δευτερόλεπτα πριν επιστρέψουν από τις διαφημίσεις, την οδήγησε πίσω από το πλατό, στέλνοντας τον floor manager να της κάνει παρέα αποδεικνύοντας για μια ακόμη φορά πόσο καλή οικοδέσποινα είναι. Η Ελένη δεν χόρταινε την Ελισάβετ και το αντίστροφο. Η συζήτησή τους δεν σταματούσε ούτε κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων. Η μια ρουφούσε σαν σφουγγάρι κάθε κουβέντα της άλλης.



«Άντε byeeee…. Πολλά φιλιά σε όλους»

Αυτό ήταν! Το ακουστικό βγήκε και τα φώτα έσβησαν!
Εμείς, όμως, τα είπαμε, φωτογραφηθήκαμε, μου έκανε και δώρο δυο πανέμορφα βραχιολάκια! Ελένη σε ΥΠΕΡΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για μια ακόμη φορά!
Αυτή είναι η Ελένη μας!!! Ζεστή, γλυκιά, με μια αγκαλιά που χωράει μέσα της όλο τον κόσμο!

Τελειώνοντας, θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ (για μια ακόμη φορά) στην Ελένη και σε όλη την ομάδα που βρίσκεται δίπλα και πίσω από αυτή για την εξαιρετική φιλοξενία. Μου επιβεβαίωσαν περίτρανα την εικόνα που είχα σχηματίσει τόσα χρόνια και μου χάρισαν μια υπέροχη και αξέχαστη ημέρα!!




Όλη η ομάδα του "Fans of Eleni Menegaki" ευχαριστούμε θερμά την Ζωή Καρασουλτάνη για το υπέροχο κείμενο της και τις φωτογραφίες που μας παραχώρησε ! 
Είναι ωραίο να ακούγεται η αλήθεια από 
τους πραγματικούς θαυμαστές 
της Ελένης 
που δεν έχουν κάποιο προσωπικό κέρδος ούτε επιδιώκουν το παραμικρό .