Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

Η Ελένη Μενεγάκη μέσα από τη σέξι ματιά της Ειρήνης Χειρδάρη !


Κάποιοι από εμάς γνωρίζαμε ήδη την sex editor Ειρήνη Χειρδάρη μέσα από τις στήλες της στα γνωστότερα ελληνικά και διεθνή έντυπα, αφού έχει συνεργαστεί με το Cosmopolitan, το Marie Claire, το Status και πολλά άλλα. Κάποιοι άλλοι, ίσως, την έμαθαν μέσα από τις εμφανίσεις της στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι αυτή η γυναίκα έχει θέσει ως στόχο να μας μάθει κάθε πτυχή της συναισθηματικής και σεξουαλικής συμπεριφοράς τόσο των ανδρών όσο και των γυναικών. Μέχρι και βιβλίο έχει εκδώσει, με τίτλο «69 μαθήματα σεξ» το οποίο κυκλοφορεί εδώ και ένα χρόνο από τις εκδόσεις Λυμπέρη και αποτελεί το πρώτο ελληνικό εγχειρίδιο σεξ για άνδρες. Για τους λάτρεις του διαδικτύου, έχει δημιουργήσει το πρώτο ολοκληρωμένο ελληνικό site που αφορά στις σχέσεις και το σεξ και για να το επισκεφτείτε δεν έχετε παρά να πληκτρολογήσετε www.sexelixis.gr . Ωστόσο, η Ειρήνη έχει φροντίσει και για όσους θέλουν μια άμεση και προσωπική συμβουλή για θέματα σχέσεων, γάμου και σεξ. Λειτουργεί, λοιπόν, η τηλεφωνική συμβουλευτική υπηρεσία Dr. Love, όπου για οποιοδήποτε θέμα απασχολεί τον καθένα.


Ας δούμε, όμως, τι μας λέει η Ειρήνη για τις συναντήσεις της με την Ελένη και την υπόλοιπη παρέα…   


1) Ακούγοντας το όνομα Ελένη Μενεγάκη… τι σου ερχόταν στο μυαλό πριν τη γνωρίσεις και τι σου έρχεται τώρα;

    Ήμουν πολύ μακριά από την τηλεόραση ξέρεις. Ίντερνετάκιας και ταινιάκιας άνθρωπος. Η επαφή με την Μενεγάκη ήταν μέσω της μαμάς μου. Μεγάλη φαν της. Κανείς άλλος Έλληνας σταρ δεν την ενδιαφέρει, μόνο με τη Μενεγάκη είχε πάντα κόλλημα. «Η Ελένη έκανε το ένα, η Ελένη το άλλο», παίρνει περιοδικά όταν την έχουν εξώφυλλο και μου λέει «πω πω, τί τραβάει πάλι το κορίτσι μας, πάλι οι δημοσιογράφοι γράφουν για την προσωπική της ζωή».   
     Μισεί όποιον γράφει άσχημα για την Μενεγάκη, μιλάει άσχημα για τη Μενεγάκη, αμφισβητεί τη Μενεγάκη. Η μάνα μου κάνει οτιδήποτε προτείνει η Μενεγάκη, σκουλαρίκι, φαγητό, καλλυντικό, χτένισμα, οτιδήποτε... Με παίρνει ας πούμε τηλέφωνο, της λέω ότι ήμουν προπόνηση, μου λέει «αυτά δεν είναι τίποτα, εγώ έκανα τις ασκήσεις που είχαν δείξει Μενεγάκη-Μουτσινάς», κατάλαβες τώρα... Με αποκορύφωμα μια φορά που είχα γδάρει όλο το δέρμα των ποδιών μου στο tae kwon do και με έβλεπε η μαμά μου να βάζω μια κρέμα που μου έδωσε ο γιατρός, να ακούσω το εξής: «Η Μενεγάκη πάντως τις προάλλες είπε, παιδιά τίποτα, για τα πόδια, είναι μόνο η βαζελίνη». «Μα έχει σπουδάσει ο γιατρός μαμά» γρύλισσα. «Τίποτα, τίποτα» συνέχισε εκείνη σαν να μην με άκουγε, «η Ελένη στην εκπομπή είπε, «παιδιά, μόνο η βαζελίνη»». 
Οπότε την πρώτη φορά λοιπόν που πήγα καλεσμένη στη Μενεγάκη ήμουν τσίτα, σαν το ανέκδοτο με το γρύλο. Ήταν πέρσι που είχα βγάλει το βιβλίο «69 μαθήματα σεξ» και με καλούσαν στα κανάλια, και η μαμά μου με έπαιρνε διαρκώς τηλέφωνο, «αχ, να βγεις πρώτα στη Ελένη!» Ε, και βγήκα όντως πρώτα στην Μενεγάκη- για την μαμά μου- και ήμουν τσίτα. Αλλά αμέσως κατάλαβα γιατί την αγαπά ο κόσμος αυτήν την παρουσιάστρια και γιατί έχει τόσο κόλλημα μαζί της η μαμά μου. Πραγματικά είναι πολύ λαμπερός άνθρωπος, πολύ ζεστός και πολύ αυθεντικός. Φέτος που ξαναβγαίνω Μενεγάκη η μαμά μου είναι πολύ χαρούμενη, μαζεύει τις φίλες της, «να δούμε το κορίτσι μας» λέει. «Κορίτσι μας» εννοεί τη Μενεγάκη, όχι εμένα, έτσι; 
     
 2) Η κουβέντα συνεχίζεται και εκτός κάμερας; Ενδιαφέρονται να μάθουν κάτι παραπάνω σχετικά με τα θέματα που συζητάτε την εκάστοτε φορά;


 Την Ελένη την θυμάμαι μόνο την πρώτη φορά να έχει απορίες, για το squirting, δεν είχε καταλάβει τι ήταν ακριβώς και με ξαναρωτούσε όταν τελείωσε η εκπομπή. Με τους άντρες ναι, κουβεντιάζουμε λίγο, συνήθως διαφωνούν με όλα όσα είπα (γελάει).



3) Θα μπορούσες να δώσεις ένα χαρακτηρισμό για καθένα από την παρέα, για την Ελένη, τον Γρηγόρη, τον Θοδωρή κτλ.;
     
Ελένη: γάτα. Δεν έχω ξανασυναντήσει γυναίκα να μου θυμίζει τόσο πολύ γάτα- από μικρή ζω με πολλές γάτες στο σπίτι, είναι το ζώο που λατρεύω και ξέρω καλά, μπορώ να πω ότι η Μενεγάκη έχει όλα τα χαρακτηριστικά του. Ή σε γουστάρει ή δε σε γουστάρει μια γάτα. Μια γάτα επίσης θα κάνει αυτό ακριβώς που θέλει χωρίς να χαρίζεται σε κανέναν. Είναι επίσης παιχνιδιάρα, ναζιάρα, τρυφερή, πανέξυπνη, αγαπησιάρα, και σέξι σε όλες της τις κινήσεις. Ναι, η Μενεγάκη αναμφισβήτητα στην προηγούμενη ζωή της ήταν γάτα. 

Γρηγόρης: Ο γιος. Είναι ο άντρας που θα ήθελε για γιο κάθε Ελληνίδα μαμά. Να του φτιάχνει τα παστίτσια του, να τον περιποιείται, και για αντάλλαγμα εκείνος θα χαράξει τατού στο στήθος του «μανούλα σ΄αγαπάω». Δε νομίζω να υπάρχει Ελληνίδα μάνα που να μην θεωρεί τον Γρηγόρη καλό παιδί και να μην ονειρεύεται να τον καλέσει σπίτι της. Κλασσικός τύπος δηλαδή που λατρεύει και η πεθερά.

Θ.Κουτσογιαννόπουλος: Δον Κιχώτης. Με μια ευγένεια και ποιότητα που σπανίζουν στην ελληνική τηλεόραση και γενικότερα στην ελληνική κοινωνία, πολεμά τους δικούς του ανεμόμυλους, αυτό μου βγάζει διαρκώς το βλέμμα του... Οι μισές μου αναγνώστριες είναι ερωτευμένες με τον Κουτσογιαννόπουλο, δεν το ήξερα, μου το είπαν όταν άρχισα να πηγαίνω στην εκπομπή.

Άλεξ: o hipster. Ο χαρακτήρας του Άλεξ εκπροσωπεί την βασανισμένη κοινωνία των Ελλήνων hipsters (βασανισμένη επειδή ζει στην Μπανανία που λέγεται Ελλάδα κι όχι στο Βερολίνο ή στο Γουίλιαμσμπεργκ στο Μπρούκλιν). Μου κάνει τρελά όλη αυτή η κόντρα ότι είναι σε mainstream ελληνική μεσημεριανή εκπομπή και επιμένει να μιλά για το Six Dogs και τον Holly Mustache μέχρι να τα μάθει και ο τελευταίος βαρβατουάρ μπουζουκόβιος. Να προσθέσω ότι οι διάλογοι του Άλεξ με τη Μενεγάκη απλά δεν υπάρχουν...

Α.Μωρέλλας : Ο ubersexual. Ο άντρας δηλαδή που έχει κρατήσει τα καλά στοιχεία του παραδοσιακού αρσενικού αλλά είναι πιο εκλεπτυσμένος, έχει καλλιεργήσει κι άλλες πλευρές του, χωρίς να γίνεται ποτέ metrosexual. Θα μπορούσα να τον έχω αναγνώστη τον Μωρέλλα. Μου θυμίζει πολλούς αναγνώστες μου, έχει τις ίδιες ανησυχίες, τα ίδια ερωτηματικά, είναι ψαγμένος, αντιμετωπίζει το σεξ και τις σχέσεις με εξελικτική βιολογία και όχι με ψυχολογία όπως κάνουν οι metrosexual άντρες. Αφού με το που τον είδα σκέφτηκα αυτόματα "πελάτης", ξέρω πια να τους αναγνωρίζω ενεργειακά.



4) Όλοι της λένε ότι της πάει το μεσημέρι, παρά το γεγονός ότι είχε γίνει καθημερινή συνήθεια η γλυκιά της «Καλημέρα!» εσένα σου αρέσει στη μεσημεριανή ζώνη; Υπάρχει κάτι που θα ήθελες να αλλάξει στη δομή της εκπομπής;

 Μου αρέσει και μένα πολύ περισσότερο η εκπομπή το μεσημέρι, γιατί μου είναι αδύνατον να ξυπνάω τα πρωινά (γελάει). Δεν το λέω μόνο για όταν είμαι καλεσμένη, πιστεύω ότι τώρα γενικά την βλέπει πολύ περισσότερος κόσμος, και εμείς οι χουζούρηδες που δεν ξυπνάμε πρωί, και οι άλλοι, οι προκομμένοι, που επιστρέφουν από τις δουλειές τους. Το μόνο που θέλω να αλλάξει στην εκπομπή είναι να μου δίνουν περισσότερο χρόνο και να μην με διακόπτουν μέχρι να ολοκληρώνω τις απαντήσεις πριν ρωτήσουν γιατί έτσι η συζήτηση πάει διαρκώς αλλού και μετά έχω όλο αυτόν τον κόσμο να μου στέλνει στο facebook να συνεχίσω εκεί όσα έλεγα από το ένα ή το άλλο θέμα. Αυτό είναι κανονικό μεροκάματο (γελάει) !

5) Η Ελένη είναι αναμφισβήτητα μια πολύ όμορφη γυναίκα και αποτελεί φαντασίωση πολλών ανδρών. Παρόλα αυτά οι γυναίκες δεν την βλέπουν ανταγωνιστικά. Πως το εξηγείς αυτό;
    
Μα γίνεται κάποια να δει ανταγωνιστικά τη Μενεγάκη; Πια δεν είναι γυναίκα, είναι σύμβολο! (γελάει). Είναι επίσης τόσο γλυκός άνθρωπος, ζεστός, άμεσος, δεν έχει κάτι που να βγάλει ανταγωνισμό. Ίσως να είναι ότι κι εκείνη δεν πιστεύω ότι βλέπει ανταγωνιστικά κάποια γυναίκα, όσες φορές την έχω παρακολουθήσει είναι πολύ καλή με τις καλεσμένες της, ειδικά τις νέες όμορφες γυναίκες, βγάζει κάτι προστατευτικό, σχεδόν μητρικό. Και ξέρεις ότι δεν είναι προσποιητό, αυτό είναι που τρελαίνει πάνω της, ότι μετά από τόσα χρόνια τηλεόραση είναι το ίδιο αυθεντική, το ίδιο γκαφατζού, το ίδιο αστεία, το ίδιο φρέσκια. Αυτό το «κορίτσι μας», ξέρεις, δεν το έχω ακούσει μόνο από τη μαμά μου, αλλά και από πολλές άλλες γυναίκες, μεγάλες και μικρές, αλλά και από άντρες, γκέι και στρέιτ. Νομίζω αυτό θα είναι πάντα η Ελένη Μενεγάκη για την ελληνική κοινωνία, όσα χρόνια κι αν περάσουν, θα είναι απλά «το κορίτσι μας» και τέλος!





 Dr. Love: Λειτουργεί καθημερινά από τις 12 το μεσημέρι μέχρι τη 1 το βράδυ, καθώς και τα Σαββατοκύριακα (κατόπιν συνεννόησης) στο εξής τηλέφωνο: 909 900 0740.




Συνέντευξη - Επιμέλεια Κειμένου : Ζωή Καρασουλτάνη