Παρασκευή 2 Ιουλίου 2010

Φαίδων Κεφαλέας : Απαίτησε να απολυθεί δημοσιογράφος από την εκπομπή της Μενεγάκη; Τι απαντάει ο ίδιος;

Τη δική του απάντηση δίνει στο Υupi ο Φαίδων Κεφαλέας σε όσους του καταλογίζουν ότι ένας συνάδελφός του από τον «Καφέ με την Ελένη» έμεινε άνεργος εξαιτίας του.


Συγκεκριμένα, γράφτηκε ότι μισή ώρα πριν ξεκινήσει η εκπομπή «Καφές με την Ελένη» κάποιος συνάδελφός του έβαλε στο laptop να ακούσει ένα τραγούδι. Ο Φαίδωνας άρχισε να του φωνάζει δυνατά, λέγοντάς του ότι δεν σέβεται τίποτα και στη συνέχεια απευθύνθηκε στην αρχισυντάκτρια της εκπομπής λέγοντάς της πως αν δεν απολυθεί ο δημοσιογράφος θα αποχωρήσει από την εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη!

Σε επικοινωνία που είχαμε με τον Φαίδωνα Κεφαλέα μας είπε: «Tο περιστατικό συνέβη πριν από δυο εβδομάδες. Ήμασταν στο γραφείο της εκπομπής, η ώρα ήταν 9.30 το πρωί, και αυτός έβαλε να ακούσει ένα τραγούδι και τότε εγώ του ζήτησα να χαμηλώσει την ένταση. Στη συνέχεια, εκείνος μου είπε ότι η εκπομπή δεν είχε ξεκινήσει ακόμη, ενώ μου απέδωσε χαρακτηρισμούς που με υποτίμησαν. Μάλιστα, μπροστά ήταν και η συνάδελφός μου Βίβιαν Σταματάκη, η οποία εξεπλάγην», ενώ συμπληρώνει: «'Eπειτα από αυτό όφειλα να ενημερώσω την αρχισυντάκτρια της εκπομπής Ελένη Γελαλή, όπως κάνουμε για ό,τι συμβαίνει στο γραφείο.

»Δεν είναι δική μου ευθύνη που έφυγε αυτό το πρόσωπο. Απ' ό,τι με ενημέρωσε η αρχισυντάκτρια της εκπομπής, το περιστατικό ήταν το κερασάκι στην τούρτα, καθώς το συγκεκριμένο πρόσωπο είχε επαναλάβει στο παρελθόν το ίδιο πράγμα –με τη μουσική δηλαδή- τρεις φορές».

(Πηγή : Yupi.gr)