Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

Η Ζήνα Κουτσελίνη μιλάει για την Ελένη Μενεγάκη

Η Ζήνα Κουτσελίνη , που έχει συνεργαστεί για χρόνια με την Ελένη Μενεγάκη, έγραψε σήμερα μέσα από την προσωπική της σελίδα στο Facebook , την δική της άποψη για την Ελένη.. Δεν χρειάζονται πολλά λόγια .. διαβάστε και θα καταλάβετε :



" Έχω το δικαίωμα να εκφράσω όσα νιώθω… Κι ας κινδυνεύω να κατηγορηθώ…  Η δική μου Ελένη είναι πολύ διαφορετική από αυτή που βλέπω ή ακούω το τελευταίο διάστημα σε τηλεοπτικά προγράμματα. Η δική μου Ελένη ξέρει να αγαπά τους δικούς της ανθρώπους. Ξέρει να σέβεται τους συνεργάτες της. Μοιράζεται τα προβλήματά τους. Δεν είναι ο εαυτούλης της.  
Πάντα μου έλεγε ότι χάνω το δίκιο μου. Δεν είχε άδικο. Πάντα της έλεγα ότι είναι πολύ όμορφη για να την αντέξουν οι ‘’νοικοκυρές.’’ Θα την περίμεναν στη γωνία να την κατασπαράξουν όταν θα ήταν ευάλωτη και αδύναμη... 
Πάντα της έλεγα ότι είχα ένα καλό πιόνι για να παίξω ως επαγγελματίας και δεν με πίστευε. Όταν ξεκινούσαμε αυτή τη συζήτηση πάντα γελούσαμε με τον φίλο και συνάδελφο Μιχάλη. Πίστευα πολύ στις δυνατότητές της. Εκείνη δεν πίστευε τόσο πολύ στον εαυτό της. Στη ζωή όλα της ήλθαν χωρίς να τα κυνηγήσει. Η δική μου Ελένη ήταν τυχερή. 
Η δική μου Ελένη δεν είναι άδικη. Αγαπά τους φίλους της...Είναι δίπλα σε όσους ζητήσουν τη βοήθειά της. Δε φοβάται να ζήσει με πάθος τη ζωή της, χωρίς να υπολογίσει στο τηλεοπτικό κόστος... Δεν ξευτιλίζεται σε κύκλους και παρέες, απλά για να υπάρχει σε ένα φωτογραφικό ενσταντανέ. Είναι από μόνη της πρωτοσέλιδο!!! Θα αρκεστώ σ΄αυτά, σε μια περίοδο πολύ ευάλωτη για όλους, μπροστά και πίσω από τις κάμερες!!! 
Θέλει εξυπνάδα να διατηρηθείς για τόσα χρόνια στην κορυφή..."